NexTLAB

Kompletan informacioni sistem za operativno
poslovanje u domenu pružanja laboratorijskih usluga.

Kome je namenjen NexTLAB

NexTLAB je namenjen korisnicima koji od informacionog sistema za laboratorije očekuju:

  • Bolju organizaciju i olakšanje rada
  • Kraće vreme za izradu analiza i uštede vremena korisnika
  • Blagovremeno otkrivanje i identifikaciju potencijalnih grešaka i značajnog poboljšanja pouzdanosti rezultata
  • Usaglašavanje sa važećim standardima i zahtevima akreditacije

Kroz NexTLAB informacioni sistem zaokružen je ceo proces rada jedne zdravstvene ustanove. Lekar u ordinaciji, laboratorija i finansijska služba. 

Komunikacija sa analizatorom

Za potrebe komunikacije sa laboratorijskim uređajima kao i za interakciju sa bazom podataka razvijen je servis NexTAnalizator koji je koncipiran tako da dobija sirove informacije od analizatora i te informacije obradi.

U praksi su prisutne varijacije ASTM i HL7 standarda kao i formati koje proizvođači opremekreiraju i objave za uređaje iz svoje linije proizvoda.

 

Sa stanovišta smera komunikacije u praksi se susreću tri pristupa:

  1. Dvosmerna komunikacija sa upitom 
  2.  Dvosmerna komunikacija bez upita 
  3. Jednosmerna komunikacija 

Sastavni delovi sistema

Evidencija podataka o pacijentima i analizama

Osim primarne namene ovaj podistem sadrži i moćan alat za kreiranje statističkih izveštaja, kao i mogućnost razmene podataka o pacijentima, analizama i rezultatima izmedju udaljenih lokacija laboratorije putem interneta ili prenosivih medija.

Komunikacija sa laboratorijskim uredjajima

Omogućava prenos informacija izmedju podsistema za evidenciju podataka o pacijentima i analizama i laboratorijskih uredjaja – analizatora.

finansijska operativa

Pruža mogućnosti evidentiranja finansijskog zaduženja pacijenata, naplate, automatskog kreiranja faktura ka saradničkim laboratorijama, finansijskog izveštavanja kao i interakciju sa fiskalnim uredjajima.

Funkcionalnosti sistema

Brz izbor analiza sa mogućnošću prilagođavanja potrebama i interesovanjima korisnika

Istorijat svih analiza pacijenta sa mogućnošću dijagramskog prikaza

Izveštavanje o kritičnim vrednostima parametara.

Automatska kalkulacija vezanih analiza

Automatska kontrola ispravnosti rezultata prilikom verifikacije

Delta check

Mogućnost eksportovanja sadržaja svakog ekrana

Automatsko kreiranje eMail-a sa rezultatima analiza

Mogućnost praćenja INDIKATORA KVALITETA rada u laboratoriji

Mogućnost praćenja potrošnje artikala upotrebljenih za odredjenu analizu.

Evidencija kako biohemijskih-parametarskih analiza tako i mikrobioloških nalaza odnosno opisnih analiza

Mogućnost kreiranja niza statističkih izveštaja po svim evidentiranim obeležjima, kumulativni i analitički izveštaji

Finansijska operativa, poslovna administracija i zaštita baze podataka