NexTLAB
Kompletan informacioni sistem za operativno
poslovanje u domenu pružanja laboratorijskih usluga.
Kome je namenjen NexTLAB
NexTLAB je namenjen korisnicima koji od informacionog sistema za laboratorije očekuju:
- Bolju organizaciju i olakšanje rada
- Kraće vreme za izradu analiza i uštede vremena korisnika
- Blagovremeno otkrivanje i identifikaciju potencijalnih grešaka i značajnog poboljšanja pouzdanosti rezultata
- Usaglašavanje sa važećim standardima i zahtevima akreditacije
Kroz NexTLAB informacioni sistem zaokružen je ceo proces rada jedne zdravstvene ustanove. Lekar u ordinaciji, laboratorija i finansijska služba.
Komunikacija sa analizatorom
Za potrebe komunikacije sa laboratorijskim uređajima kao i za interakciju sa bazom podataka razvijen je servis NexTAnalizator koji je koncipiran tako da dobija sirove informacije od analizatora i te informacije obradi.
U praksi su prisutne varijacije ASTM i HL7 standarda kao i formati koje proizvođači opremekreiraju i objave za uređaje iz svoje linije proizvoda.
Sa stanovišta smera komunikacije u praksi se susreću tri pristupa:
- Dvosmerna komunikacija sa upitom
- Dvosmerna komunikacija bez upita
- Jednosmerna komunikacija
Sastavni delovi sistema
Evidencija podataka o pacijentima i analizama
Osim primarne namene ovaj podistem sadrži i moćan alat za kreiranje statističkih izveštaja, kao i mogućnost razmene podataka o pacijentima, analizama i rezultatima izmedju udaljenih lokacija laboratorije putem interneta ili prenosivih medija.
Komunikacija sa laboratorijskim uredjajima
Omogućava prenos informacija izmedju podsistema za evidenciju podataka o pacijentima i analizama i laboratorijskih uredjaja – analizatora.
finansijska operativa
Pruža mogućnosti evidentiranja finansijskog zaduženja pacijenata, naplate, automatskog kreiranja faktura ka saradničkim laboratorijama, finansijskog izveštavanja kao i interakciju sa fiskalnim uredjajima.
Funkcionalnosti sistema
Brz izbor analiza sa mogućnošću prilagođavanja potrebama i interesovanjima korisnika
Istorijat svih analiza pacijenta sa mogućnošću dijagramskog prikaza
Izveštavanje o kritičnim vrednostima parametara.
Automatska kalkulacija vezanih analiza
Automatska kontrola ispravnosti rezultata prilikom verifikacije
Delta check
Mogućnost eksportovanja sadržaja svakog ekrana
Automatsko kreiranje eMail-a sa rezultatima analiza
Mogućnost praćenja INDIKATORA KVALITETA rada u laboratoriji
Mogućnost praćenja potrošnje artikala upotrebljenih za odredjenu analizu.
Evidencija kako biohemijskih-parametarskih analiza tako i mikrobioloških nalaza odnosno opisnih analiza
Mogućnost kreiranja niza statističkih izveštaja po svim evidentiranim obeležjima, kumulativni i analitički izveštaji
Finansijska operativa, poslovna administracija i zaštita baze podataka
- Evidentiranje finansijskog zaduženja pacijenata,
- Automatsko kreiranje faktura ka saradničkim laboratorijama,
- Interakcija sa fiskalnim uređajima.
- Profilisanje sistema
- Definisanje prava pristupa korisnika do nivoa svakog pojedinačnog polja
- Istorija unosa / promene podataka
- Evidentiranje naplate,
- Finansijsko izveštavanje,
- Autorizacija korisnika
- Automatski backup baze
- Automatski repair i shrink baze
- Robusna baza podataka imuna na "prepunjavanje", sa sistemom automatskog arhiviranja i pristupom arhiviranim podacima.
- Otvorenost sistema prema bolničkom informacionom sistemu nezavisnog proizvođača putem razmene podataka