Slanje poruke podršci THS
Poštovani korisnici,
Povodom unapređenja naše interne organizacije i bržeg i efikasnijeg odgovaranja na vaša pitanja i probleme Bit Impeks je rešio da napravi standard za slanje mailova. Molimo vas da nam za sva buduća pitanja pošaljete mail sledeće sadržine:
Ukoliko je došlo do problema:
- Jasno definišite problem kao i prethodne korake koji su ga prouzrokovali ukoliko je to moguće.
- Poželjno je da na pošaljete sliku ekrana ili pdf dokument sa greškom.
- Takođe je poželjno da navedete na koji način možemo da se povežemo sa vama.
Ukoliko se radi o zahtevu za novu funkcionalnost sistema:
- jasno definišite poslovni proces koji želite da automatizujete.
- Dostavite nam sve relevantne papire skenirane
Ukoliko Vam treba neki određeni izveštaj:
- dostavite nam u Excel-u podatke za koje treba da se uradi izveštaj ili jasno definišite kakav izveštaj vam treba, nad kojim podacima i pod kojim uslovima.